خانما خوردن سمنو موردی داره؟؟برای جنین خوبه یابد

۶ پاسخ

من خیییلی دوست دارم و میخورم عالیه

میگن رحم رو نرم میکنه

سمنو دکترم منع کرده بود گفت سقط اوره درحد هوس بخور

سمنو برای رشد جنین خیلی خوبه و انرژی زا هست

فک کنم کسایی ک دیابت دارن باید مراعات کنن

خیلی مقویه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماه 🌜☀️ مامان ماه 🌜☀️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسری👦🏻🫀 مامان پسری👦🏻🫀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری