تروخدا جواب بدین میتونم گشنیز بخورم تو اش خیلی دوس دارم

۴ پاسخ

هرچیزی میتونی بخوری به اندازه ،زیاده روی کنی ضرر داره

معلومه که میشه سبزیجات خوبه بعدم همه چیزو در حد معمول میشه خورد همه چی

آره من میخورم تو سبزی خوردن بنظرم هر چیزی به اندازش بخوری مشکلی پیش نمیاد

ببین هر چیزی زیاده روی نکنی میتونی بخوری بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسته☺️ مامان پسته☺️ هفته سی‌وپنجم بارداری