خانما من هر روز چایی میخورم مشکلی نیی؟

۵ پاسخ

من ی قوری چای بای کیلوشکلات میخورم 😂😂😂

سلام میخواستم بدونم آیا اکوی قلب جنین رو تو ۱۹ هفتگی حتما باید انجام بدیم ؟

نه عزیزم بخور منم دوتا را میخورم در روز

خوشبحالت خواهر😂من از وقتی باردار شدم چای نخوردم😥

نه عزیزم فقط سعی کن که کمرنگش رو بخولی

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نرجس مامان نرجس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩷نی نی ماه🩷 مامان 🩷نی نی ماه🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری