دوستان موز مشکلی ندارن من هر روز میخورم ؟

۸ پاسخ

منم وقتی موز میخورم خیلی حالم بهتر میشه معده ام ارو میگیره

یبوست میگیری دختر

قندشم بالاست

والا من روزانه میخورم ویبوستم نگرفتم مشکلی نداره ازاین موز کوچیک چابهاری بخور

من روزانه میخورم اصلا یبوست نمیاره
اگر مشکل یبوست داشته باشی بله بیشتر میکنه ولی اگر‌مشکلی نباشه هیچی‌نمیشه
اتفاقا اگر‌مشکلی نداشته باشی به دفع کمک هم میکنه
به من هم دکتر گفت هم چت جی بی تی

اشکال نداره

اگه مشکل یبوست نداری بخور عالیه واسه نینی

مشکل ک یبوست آوره فقط

سوال های مرتبط

مامان بردیا و برهان مامان بردیا و برهان ۱ ماهگی
مامان رادین مامان رادین هفته بیست‌وششم بارداری