من عاشق گوجه ام‌ مشکلی نداره زیاد خوردنش؟

۷ پاسخ

نه چه اشکالی داره من سردخترم میخوردم الان دخترمم عاشق گورجه س😂

ندش جونت عالیه هم براخونرسانی ب جنین

مردم سبد سبد میوه میخورن من گوجه 😑😑🤣🤣وای از اول بارداریم عاشقش شدم هنوزم همونه هفته دو سبد راحت

نه بخورنوش جونت منم زیادمیخوردم
فقط مواظب باش سردیت نکنه

میگم بچه ات تکون میخوره مال من نمیخوره ۱۹هفته ام

نه اصلا احتمال داره بچه با چشمانی روشن گیرت بیاد

خیلیم عالیع گوجه بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری