من عاشق نون پنیر گردو شدم اشکال نداره زیاد بخورم؟

۷ پاسخ

خوبه عزیزم صبحها منم میلم بیشتر به پنیر گردو‌میره تا چیزای دیگه بخور نوش جونت

من ماه سوم عاشقش شده بودم، با گوجه میخوردم ،کلسیم داره خوبه، فقط پنیرش کم نمک باشه ترجیحا

اتفاقا خیلی مقوی هم گردو برای مغز بچه خوبه پنیرم که کلسیم داره

منم تو هفته ی تو بودم اینشکلی بودم

نوش جانت

من صبحونه فقط میلم به نون پنیر گردوی میره

ن مقوی هست

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی