۶ پاسخ

ن بابا چی تب مالت داره ،شیر که خوب بپزه هیج مشکلی نداره اگه میخوای مطمئن تر بشی با کره روغن حیوانی درست کن از اون استفاده کن خیلی بهتر و سالم تره مقوی هم هست

خیلی خوشمزه س ولی به شدت وزنو می بره بالا

خوبه اما خیلی نخور

نخور
احتمال تب مالت داره که از هرچیزی خطرناک‌تره

انشالله هرچی خیره همون بشه

لبنیات فقط باید پاستوریزه استفاده کنی به هیچ عنوان محلی استفاده نکن عزیزم خدایی نکرده باعث تب مالت یا مریضی میشه هرچقدرم اطمینانی باشه ممنوعه تو بارداری

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد