من عاشق این چوب شور هااا شدم ضرر نداره که؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من اوایل چون حالت تهوعم رو خوب میکرد خیلی زیاد میخوردم ضرری نداره تا وقتی فشارخونت نرمال باشه

سلام بخور عزیزم نوش جونت فقط حواست به نمک باشه

نه
ویار من بود
روزی دوسه تا بسته می‌خوردم

تنوعی خوبه البته فشار خون نداشته باشی مشکلی نیست

ن گلم بخور نوش جونت

نه اینا بی ضررن

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته سی‌وسوم بارداری