۱۴ پاسخ

من ترشی تندمیخورم ولی کم

منمدمیخورم

من خیار شور خیلییییی میخورمممم

وای منم خیلی میخورم حتی خالی همه میگن بچت سیاه و زشت میشه

من ميخورم فقط با ناهار خيلي كم اندازه ي قاشق چايخوري مثلا ترشي ليته

من که میخورم

من دوروزه دارم کاهو و سرکه میخورم🤣
بخور نوش‌جونت

من میخورم اونم زیاد

من یخچالم پرترشیه

من پاره کردم خودمو با ترشی بیچاره معدم🥲

ام شاالله که ضرر نداره من 3ماه اول فقط میتونستم ترسی بخورم و خوردم

منم میخورم ولی خیلی کم

من میخورم خیلی دوست دارم

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری