خواهرا کنار غذا ترشی و شوری ضرر نداره؟!

۱۵ پاسخ

عزیزم میشه تایپینگ منو ببینی راهنمایی کنی ممنون میشم

سعی کن کم بخوری

ترشی رو به خاطر سرکه کم باید بخوری در حد یکی دوتا

ضرر ک داره ولی خب نمیشه جلومو بگیرم

منم خوردم فقط اگه تند باشه نمیخورم

شوری نخور منم چیزای شور زیاد میخورم همیشه هم ورم دارم

فک نکنم منم میخورم

ترشی ک فک نکنم اما شوری بیش از حد خیلی ورم میکنی رعایت کنمن اوایل بارداری خیلی دوغ شور میخوردم ورم کردم الان ک رعایت کردم ورمم خیلی خوابیده

منم همیشه میخورم

من بدون ترشی وسالاد شیرازی یا لیموی تازه نمیتونم غذا بخورم

نه عزیزم منم میخورم

نه نداره

نکیدونم عزیزم من از اول بارداریم خوردم خیچوقت ترشی کنار غذارو نمیتونم کنار بزارم فقط سعی کردم خیلی تند نباشه

من چون فشارم پایینه باید بخورم

سلام عزیزم نه فکر نکنم من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان فرهان مامان فرهان روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری