دوستان ترشی سیر ضرر نداره

۳ پاسخ

نه من میخورم هرازگاهی مشکلی نداشتم

گرمیه عزیزم ...من هفته ۳۵که بودم خوردم صبش زایمان کردم

نه من میخورم هرازگاهی

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی