دوستان ترشی در بارداری ضرر داره؟

۱۱ پاسخ

من خیییلی میخورم

اگه ورم نداری عیبی نداره

نه بابا منکه با هر وعده ی پیاله میخورم

نه ولی اسیدش و طبع سردش ممکنه اذیتت کنه

وای منم زیاد میخورم تو هر‌وعده غذاییم هس،همش نگرانم از اینورم نمیتونم ب هوسم غلبه کنم

ن عزیزم من ک میخورم هر وقت دلم بخواد

ن اگه به اندازه بخوری

نه عزیزم

نه ولی اسید معده تو زیاد میکنه اذیت میشی

نه گلم

خیر.

سوال های مرتبط

مامان ایلیا کوچولو مامان ایلیا کوچولو ۴ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه و حانیه مامان ریحانه و حانیه ۱۰ ماهگی