۱۰ پاسخ

بستگی ب مواد ارایشیت داره
اره برند خوب و فاقد سرب باشه نه اصلا ایرادی نداره

منکه حذف کردم.رژ لبم ک دائمی.فقط ضد آفتاب

من فقط ضدافتاب کودک میزنم و رژ لب سزامول که گیاهی هست مناسب بارداری بقیه چیزا حذف شده این ۹ ماه

سعی کن حداقل رژت بدون سرب باشه

من که از اول آرایش دارم وقتی بیرون یا مهمونی برم

ن ولی ادم خودش کمتر حال داره .من ک اینجوری بودم چون گرمم میشد

نه😐😂

وااااا نه

ن عزیزم خخخ

این چ حرفیه اخه

سوال های مرتبط

مامان حنانه مامان حنانه روزهای ابتدایی تولد