دوستان ارایش کردن توحاملگی ضررداره؟

۶ پاسخ

فقط ضدافتاب استفاده میکنم باابرسان

بدون سرب استفاده کن من همه وسیله هام بدون سرب هستن

رژ لب و رنگ مو میگن چون سرب داره استفاده نشه بهتره
دکتر من گفت رنگم میتونی بکنی اما دکلر ه نه

من تا الان استفاده نکردم از لوازم آرایش و نهایتا ضد آفتاب زدم

ن بابا فقط ی سریمواد پوستی مث لکه بر های قوی رو استفاده نکن جذب پوست میشن

🤔🤔🤔🤔🤔فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۲ ماهگی
مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد