توحاملگی میشه وکس صورت انجام داد🤔
مشکلی نداره

۸ پاسخ

من تو خونه خودم دستگاه دارم انجام میدم

من چندباری انجام دادم

بله من انجام دادم چندین بار

نه چه اشكالي داره

من کلا وکس کردم تحمل بند نداستم

منم چندبار انجام دادم چون حاملگی باعث شده موی هورمونی در بیاد زیر گلوم🥺

من از اول حاملگیم ماهی یکبار میرم وکس چون طاقت درد بند رو ندارم

من چند بار انجام دادم مشکلی نداره بنظرم

سوال های مرتبط

مامان رئوف کوچولو👼🏻🩵 مامان رئوف کوچولو👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی