دوستان اسپری بی حسی دندون
بزنم دندونم ضررداره ؟

۵ پاسخ

من زدم دندان درد داشتم

خوب نیست
میگم خون‌رسانی ب جنین کم می‌کنه
بهتره تحمل کنی یا بری دکتر زنان و دندون پزشکی ولی اگه خواست دارو بده ،حتما دارو نشون دکتر زنان بده،سرخود مصرف نکن
آب نمک هم عالیه

سرکه سیب غرغره کن برای درددندون خیلی خوبه

ژل دنتا فورث یه کم رو دندونت بریز ولی بلافاصله بریز بیرون

من میزدم تو بارداریم

سوال های مرتبط