مامانا خوردن انبه تو بارداری خوبه

۵ پاسخ

الان انبه هست مگه؟

من این چند روز خوردم روزی یکی
یا شیر انبه یا خودِ انبه
فکر نمی کنم زیاد بد باشه
اتفاقا کلی هم خوبه و خاصیت داره
به اندازه خورده بشه

منکه خیلی خوردم

گرمه سه ماه اول باعث سقط میشه و سه ماه دوم و سوم باعث زایمان زودرس ولی اگه دلت میخواد یکم بخور

سه ماه اول باعث سقط میشه چون خیلی گرم هست

سوال های مرتبط

مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان یاسین مامان یاسین روزهای ابتدایی تولد
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دریا و تودلی مامان دریا و تودلی هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی