سلام ..خوردن انبه تو بارداری مشکلی نداره؟؟

۱۱ پاسخ

تو سه ماهه اول باعث سقط میشه چون خیلی گرم هست

ممنون گلم بابت توضیحاتت،من دوستم متخصص زنان هستش از توضیحات علمی دوستمو بیان کردم ،بچه کل چیزهاشو از تغذیه مادر میگیره ،اگه تغذیت درست بود کامل بود بچه کامل و سالمی به دنیا میاری،یک ماه آخر بارداری تا چهل روزی که بچه بدنیا میاد همش مال تغذیه مادره نباید خیلی گرمیانه خورد،بخوای نخوای تاثیر داره،اونم رویه زردی بچه گلم

گرمه خب

من از چهار ماه به بعد گاهی میخورم

منم از ماه دوم دلم میخواد اما نخوردم تا ماهم بره بالاتر کمش مشکلی نداره

نه عزیزم ،یک ماه آخر بچه کامله تمام رشد شو کرده اگر گرمیانه بیش از حد بخوری یا سرخ کردنیه بیش از حد احتمال گرفتن زردی هستش،برای تو الان مفید هم هستش گلم،به سلامتی بغل بگیریش

من که هر رور دارم میخورم شنیدم میگن سه ماه اول بارداری نباید خورد چون خیلی ترشه الان مشکلی نیست من سر هر دو بچه هام زیاد خوردم مشکلی پیش نیومده

هیچ میوه ای هیچ غذایی ضرر نداره فقط باید کم بخوری

من شنیدم آناناس و انبه خوب نیست ولی باز تحقیق کن

نه چه مشکلی مثلاً ؟؟؟

من چقدر هوس کردما
والا دیدم میگن مقویه ولی خو یهو یه کامل نخور

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری