سلام خوردن عسل تو بارداری مشکلی نداره

۵ پاسخ

هیییچ مشکلی نداره
میگن عسل کنار نباید خورد
اونم ک گیر نمیاد

منم میخورم مگه ضرر داره؟من شیر و چاییمو با عسل شیرین میکنم

والا من میخورم البته کم
نگفتن نخور

من ک میخورم

عزیزم به منم گفتن نخور

سوال های مرتبط

مامان ❤️ فندق ❤️ مامان ❤️ فندق ❤️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی👶🏻 مامان جوجه طلایی👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ویکم بارداری