خانما خوردن عسل در بارداری مشکلی نداره

۷ پاسخ

دکتر من‌ گفت‌ نخورم‌ منم‌ نخوردم‌

من یه قاشق میخورم

عوارض نداره اگه قند نداشته باشی.ولی وقتی بچه بدنیا میاد چند روز اول پوستش قرمز میشه.ولی بعدا بچه بدنش در مقابل سرما مقاوم میشه و به سختی سرما میخوره

من چندبار خوردم در حد کم اشکالی نداره

فک کنم نیاید بخوری ب منم گفتن نخور ۸ ماهه نخوردم تحقیق کن ببین ضرر نداره بخور

والامن دو سه تا دکتر رفتم همه اشون جزو ممنوع نام بردنش

اوایل به من گفتن نخور الانو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان و نویان مامان آیهان و نویان ۱ ماهگی
مامان کیاشا مامان کیاشا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد