دکتر من گفت نخورم منم نخوردم
من یه قاشق میخورم
عوارض نداره اگه قند نداشته باشی.ولی وقتی بچه بدنیا میاد چند روز اول پوستش قرمز میشه.ولی بعدا بچه بدنش در مقابل سرما مقاوم میشه و به سختی سرما میخوره
من چندبار خوردم در حد کم اشکالی نداره
فک کنم نیاید بخوری ب منم گفتن نخور ۸ ماهه نخوردم تحقیق کن ببین ضرر نداره بخور
والامن دو سه تا دکتر رفتم همه اشون جزو ممنوع نام بردنش
اوایل به من گفتن نخور الانو نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.