خانما خوردن عسل مشکلی نداره ؟

۷ پاسخ

من هررروز صبحانه میخورم مشکلی نداره

بنظرم اگه هرچیزی به اندازه مصرف بشه هیچ ضرری نداره

نه مشکلی نداره فقط زیاده روی نشه

هوس شیر داغ با عسل کردم حتی خوابشو میبینم😢

من میخورم سرگیجه و فشارم رو بهتر میکنه
مگه بده؟!

من میخورم روزی ۱ قاشق غ

نخور خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نیهاد مامان نیهاد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان لیام🤍 مامان لیام🤍 ۶ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری