عسل خوردن تو ماه من دیگه مشکلی نداره؟

۱۲ پاسخ

از اولم ایراد نداشت

عسل برای مو جنین خیلی خوبه

من هرروز با حلیم میخورم

من هرو روز میخورم

مشکلی نداره روزانه ۱ونیم قاشق چایخوری

مگه عسل مشکل داره

اعصابم خورد شد😑😑

منکه از اولم میخوردم چه مشکلی داره؟

عسل از اول بارداری مشکل نداره که اتفاقا اگه قند نداشته باشی خوبه

من از اول بارداری خوردم مشکلی نداره

عسل که مشکلی نداره
من از اول بارداری خوردم
عسل فقط برای بچه تا یکسالگیش ممنوع
شما میتونی بخوری عزیزم
چون من اوایل بارداری سرماخوردم،دکتر گف چون جنین کوچیک دارو نخوری بهتره فقط آب عسل لیمو بخور

ن چ ایرادی اخه

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه کوچولو ها مامان جوجه کوچولو ها ۱۳ ماهگی