خوردن انبه مشکلی نداره

۴ پاسخ

نه من عاااااشقشم🤤🤤🤤

منم دوست دارم بخورم ولی چون طبعش گرم هست فعلانخوردم تایکم هفتم بره بالابعد

بخور نوش جان

نه هیچ مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رضا مامان رضا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان لِنا🎀💫 مامان لِنا🎀💫 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان علی ونخود🐣 مامان علی ونخود🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری