خوردن قرص با ابمیوه مشکلی نداره؟

۳ پاسخ

ن عزیزم اشکال نداره ولی یکی بهم گفت آبمیوه چون مواد نگهدارنده داره زیاد نخور منم بعضی موقع ها میخورم

ن خیلی ام خوبه ولی آبمیوه طبیعی بخور

ن خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دونه کوچولو مامان دونه کوچولو ۹ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۲ ماهگی
مامان مبین 🩵 مامان مبین 🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمدحسام مامان محمدحسام ۱۰ ماهگی