خوردن استامینوفن ساده مشکلی نداره تب کردم ؟

۷ پاسخ

نه عزیزم حتما بخور تا تبت بیاد پایین، دکترم میگفت به هیچ وجه نذار تب کنی

استامینوفن ساده ۳۲۵ میتونی بخوری

نه بخور. مشکلی نداره. تب بالا واسه نی نی خوب نیست

نه عزیزم بخور

خوبه میتونی یخوری ولی بهتره ب جاش شلغم . ابجوش لیمو عسل و سوپ و مایعات بخوری

استامینوفن ۳۲۵ میتونی بخوری

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ثنا مامان ثنا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان Nini مامان Nini هفته بیست‌ویکم بارداری