اگه قند نداری که اشکالی نداره خیلی هم مقویه
من هر روز میخورم ولی سعی میکنم چیزای قندی دیگه کمتر بخورم
اره نخور بیار بده من بخورم 🤣🤣
ن چ ضرری
من یبار خوردم خوشم نیومد ازش
عزیزم چیزای گرم مثل انبه هفته های اول میگن نخور میترسن سقط کنی .. الان هفته بالایی داری اگه کسی میگه نخور برای خودته ..گرمی نریزی دونه نریزی و اینا .. بخور نوش جان
نههه بخور عالیه منم میخورم بخصوصشیر انبه
نه ولی گرمیه باید کمتر بخوری
هوام گرمه بچت گرمی و زردی نگیره ی وقت
میگن چیرای گرم پوست بچرو سبزه میکنه راست و دروغشو نمیدونم والا
ولی هرچی دلت میخواد بخور ب اندازه بخور🫠❤️
نه مقویه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.