هرچیزیو ب اندازه و کم بخوری اشکال نداره عزیزم
در حد کم و رفع هوس اشکال نداره
ولی چون گرمیه نباید زیاد بخوری
دکترمم گفت اندازه باشه اشکال نداره ولی نمیدونم اندازش چقدره ؟؟😅
بله زیادش خوب نیست
اره باعث نرم شدنه دهانه رحم میشه ولی در حد هوس یبار دوبار اشکال نداره
دکتر من گفت هیچ چیزی در حد نرمال ضرر نداره هر چی ب اندازش خوبه
اناناس گرمیه بهتر کمتر بخوری ولی در حد رفع هوس مشکلی نداره
آره فکر کنم باعث انقباض و نرم شدن دهانه رحم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.