کله پاچه در بارداری خوبه؟

۹ پاسخ

نوش جان.چربیش زیاده
پس زیاده روی نکن
مغزش هم نخور

عزیزم من از دکترم پرسیدم گفت هیچ مشکلی نداره بخور.فقط به اندازه بخور چون چربیش زیاده

نوش جونت

منم خوردم اتفاقا مقوی هست بچه برادرم دکتر گفته بود آب کله پاچه بگیری تو هروعده غذایی براش درست میکنی بریزی منجمد کردن یه تیکه مینداختن

نمیدونم من ک نمیخورم کلا از کله پاچه جیگر دل و قوه آدم از همچی گوسفند میترسه بخوره بجز گوشتش🥲😂

منم دوبار خوردم اونم تو سه ماهه اول کم بخوری مشکل نداره

برای چی بد باشه؟ من چندبار تا حالا خوردم

منم خوردم ولی نمیدونم بده یانه فکرنکنم بدباشه

میگن ۳ ماه اول بده ۶ ماه بعد هم ۱ فوقش ۲ بار اشکال نداره اما بیشتر نه

سوال های مرتبط

مامان دُرنا مامان دُرنا ۲ ماهگی
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ ماهگی
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی