مامانا كله پاچه تو بارداري بده؟

۱۳ پاسخ

نه همه چی بخور هیچی بد نیست

خانما من ندونستم مغزخوردم مشکل جدی پیش نیاد

نه اتفاقا عاليه بخور من ك عاشقش بودم هر هفته ميخوردم الان يكمي كمتر ميخورم

من شنیدم مثل جیگر نباید بخوری
شاید باکتری یا میکروب هایی داشته باش ک مضر باش برات

اره خوب نیست ولی میگن سیرابی مشکلی نداره

نه من چند بار خوردم مفیدم هست ولی بیشتر بناگوش بخور چربی نخور فشارت و ببره بالا

من هوس کردم ب دکترم گفت میشه یه بااار بخورم گفت نه😑

خانما برا رشد جنین سویق استفاده کردین تاحالا؟

فک کنم خیلی خوب نباشه

فقط مغز خوب نیست. یه لقمه ایرادی نداره ولی زیاد نخور ازش. بیشتر گوشت و پاچه و اینا خوبه

مغزش میگن بده من دوباری خوردم

خیلی خوبه. به بچه وزن میده. کله پاچه. ابگوشت و حلیم عالیه

مغز به هیچ وجه نخور بقیشو باخیال راحت بخورعزیزم

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دُرنا مامان دُرنا ۲ ماهگی
مامان نی نی 😍🫀💙 مامان نی نی 😍🫀💙 ۵ ماهگی
مامان الی مامان الی هفته سی‌وچهارم بارداری