کله پاچه بوخورم بده تو این هفته ها ابشو

۵ پاسخ

یه بار اشکال نداره اگه فشارخون نداری ولی در کل خوب نیست

عالیه

کجاش بده خیلیم خوبه

بخور آبشووووو خیلی خوبه برات .

نه من سر دخترم میخوردم

سوال های مرتبط

مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان آقا کارن 🩵🩵 مامان آقا کارن 🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان دلوین ❤ مامان مامان دلوین ❤ روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا و دلارا مامان زهرا و دلارا ۱۱ ماهگی
مامان رویسا 🧸🎀 مامان رویسا 🧸🎀 ۵ ماهگی