۱۷ پاسخ

اگه مشکل فشار خون و وزن و ... نداری راحت بخور
من چندبار خوردم .
برای بچه اول هم می‌خوردم اتفاقا خیلی هم مقویه

من تقریبا دوهفته یبار میخورم خیلی دوست دارم برا وزن نی نی هم عالیه تهوع هم بهتر میکنه

من زیاد میخورم

خواهرم خیلی سر بارداریش خورد این قدرم بچش خوشگله که حد نداره الکیه میگن بچه رو زشت می‌کنه خودمم تا الان ده باری فکر کنم خوردم

منکه زیاد خوردم تا حالا 😁

فقط توش ادویه جات گرمی نباشه بخور یبار مشکی نیس که بعد من خوردم شبش ترشح قهویی دیدم ترسیدم چون اجیم تو کلعپاچه پر ادویه گرم ریخته بوذ

منکه هم سر بچه اولم هم این هر هفته میخورم...مشکلی هم نداشت

نه هیچیش نی

من که خوردم. مغزو چشمم خوردم یه کم

مغز و چشم نخور

کم بخور با آبلیمو بعدشم پیاده روی کن صبح خوردی تا ظهر پیاده روی کن گاها بشین باز پاشو راه برو اصلا دراز نکش بعدشم فشارتو چک کنی

من ک خوردم😂

سیرابیش فقط میتونی بخوری

نه من چن باری خوردم فقط اگه فشارخون و کلسترولت بالا نیست میتونی بخوری فقط مغز اصلا نباید بخوری

اره نباید توی بارداری خورد

خوبه ولی کم بخورچربیت نزنه بالا

آخ من خیلی هوس میکنم 👌
میگن در حد کم اشکالی نداره

سوال های مرتبط

مامان کیاراد مامان کیاراد روزهای ابتدایی تولد
مامان رادين مامان رادين ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی💙 مامان فسقلی💙 ۴ ماهگی
مامان تیام🩵 مامان تیام🩵 ۴ ماهگی
مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان پسریم💙:) مامان پسریم💙:) هفته سی‌وچهارم بارداری