کله پاچه تو بارداری خوبه بدنیس من میخوام بخورم؟؟

۱۲ پاسخ

‌هیچ چیزی بد نیست تو بارداری فقط باید به اندازه بخوری ... کله پاچه بد نیست

چرا مغزشو نه

من کلن یکبار خوردم میگن خیبی کم باید خورد چربیش زیاده

هیچی نمیشه خیالت راحت من خودم خیلیم چسبید🤣

منکه دوسه بار خوددم اتفاقا مقویه

من که حالم بد میشه نمیتونم بخورم

خوبه فقد مغزشو نباید بخوری من دو س بار خوردم

فقط مغز رو نباید بخوری
یا اگه دلت میخاد کم بخور، من مغز خیلی دوست دارم هر دفعه دو لقمه خوردم

من شنیدم نخوردنش خیلی بهتره

ن من ۳ ماه اول هم چن بار خوردم برا مقوی بودنش
هر چیزی ب اندازه دیگ

ن خیلیم عالیه

مخصوصا آب کله پاچه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🩵 مامان پسر قشنگم 🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نیلماه♥️ مامان نیلماه♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته سی‌وهفتم بارداری