سلام بچه ها کله پاچه خوبه بخورم؟

۱۵ پاسخ

زیاد نخور
کم اشکال نداره

والا من اوایل بارداریم تو هفته ۶ و ۷ بودم خبر نداشتم باردارم کلی کله پاچه خوردم
الانم هوس کردم

پیش کی نوبت گرفتی ؟

سلام کم بخور

انومالی رفتی عزیزم ؟

دکتر تغذیه برای زنان باردار تا آخر بارداری منع میکنم ، دیروز دکترم به من گفت تا آخر بارداری کله پاچه ، جگر ، بادام زمینی ، تن ماهی اصلا نباید بخورید

کله پاچه مقویه‌ من همیشه میخورم

اره منم خوردم مشکلی پیش نیومد

من زیاد خوردم چیزی نشده خداروشکر

من توپسرم کلا خوردم باعث شد بچه پرموبشه😊😊

عزیزم در حد متعادل خوبه،،هر چیزی رو کم و اندازه اش خوبه و مشکلی نداره،،من خودم دو بار خوردم،،الانم اینجا میگم باز هوسم میکنه😁🤦‍♀️

من مادر شوهرم درست کرده موندم بخورم یا نه🥴

میتونی بخوری عزیزم من 2 سه بار خوردم فقط چشم و مغز نباید بخوری

من تو 13 هفته خوردم واسع وزن گیری جنین خیلی هم خوبه

سلام عزیزم من خودم یه بار خوردم و با اینکه عاشق کله پاچه بودم الان حتی فکرشم حالمو بهم میزنه،ولی همین جا دیدم که میگفتن نخورین بهتره

من كه ١٤هفته بودم خوردم

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته بیستم بارداری
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری
مامان ..... مامان ..... هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس😍🥹 مامان نفس😍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی