مامانا بستنی تو بارداری بده؟؟

۷ پاسخ

نه بد نیست فقط دیابت نگیری بعدم ماهای آخر خوبه بخوری برا وزن گیری جنین.الان زیاده روی کنی دیابت میگیری دورازجونت

ن قند داری کم بخور از شیر بستنی هم میگن باید مطمین باشی

کلا خوبه اگر زیاد مصرف نکنی

زیادیش باعث چاقی میشه

نه من همیشه میخورم😁

نه فقط زیاده روی نکن هم وزن خودتو میبره بالا هم زود قند میگیری

اگ قند نداری خیلی واسه وزن گیری جنین خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهسو🌜 مامان ماهسو🌜 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱۰ ماهگی
خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری