نه بد نیست فقط دیابت نگیری بعدم ماهای آخر خوبه بخوری برا وزن گیری جنین.الان زیاده روی کنی دیابت میگیری دورازجونت
ن قند داری کم بخور از شیر بستنی هم میگن باید مطمین باشی
کلا خوبه اگر زیاد مصرف نکنی
زیادیش باعث چاقی میشه
نه من همیشه میخورم😁
نه فقط زیاده روی نکن هم وزن خودتو میبره بالا هم زود قند میگیری
اگ قند نداری خیلی واسه وزن گیری جنین خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.