مامانا باقلا خوردن تو بارداری بده؟

۱۲ پاسخ

کم چیزی ضرر ندارد

من نخوردم اصلا سر هیچکدوم از بارداری هام میگفتن کم خونی میاره

من شنیدم که بدهست هوس کردم امامامانم اصلانمیذاره بخورم

منم زیاد خوردم
هم پلوش و خوردم هم مثل شما
هیچی هم نشده
فقط اگه کم خونی داری نخور زیاد

گلپر باهاش نخور

منکه زیاد میخورم🤦‍♀️

فک کنم حساسیت زاعه

ضرر داره ولی در حدی که هوست بخوابه اشکال نداره مثلا ۱۰تا دونه بیشتر نخور

من که دوبار خوردم... هرچیزی در حد کم عیبی نداره

من شنیدم خیلی بده

من درحد چندتا دونه خوردم

قندت چنده

سوال های مرتبط

مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۹ ماهگی
مامان توپولو مامان توپولو ۳ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان ساحل مامان ساحل ۶ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان بلوبری مامان بلوبری ۱ ماهگی