خانمها توماه من باقلا خوردن بده ؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

بله ممکن هست بچه بهش حساسیت داشته باشه علائم خوبی نداره

وای به به دلم خواست

من اصلا نمیخوردم و تو باردادی یه بار خوردم ونمیدونم پسرم سر اون یه بار خوردن فاویسم گرفت یانه

ميتوني بخوري عزيزم ولي زياده روي نكن اتفاقا كلي خواص هم داره در حد يه كاسه كوچيك ميتوني بخوري

در حد یکی دوتا دونه

اگه فشار خون دارین هم نیست

ممکنه بچه آلرژی به باقالی داشته باشه بهتره نخوری منم خیلی هوس کردم🥴

آره میگن کلا دربارداری نباید باقلا مصرف کرد

اره خوب نیست

چون سرده زیادش خوب نیس

عاشقشم ولی میترسم بخورم

سوال های مرتبط

مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان توپولو مامان توپولو ۳ ماهگی
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان شایراد مامان شایراد ۲ ماهگی
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وسوم بارداری