خوردن شوید باقلا توی هفته من مشکلی داره؟

۷ پاسخ

من اوایل خوردم بهم گفتن نخور دیگه نخوردم

بقیه ک گفتن نخور تو کامنتا ولی من ک خوردم

فکر نکنم

نه عزیزم هیچ مشکلی نداره نووش جان

بله بچه دچاره فاویسم میشه

باقالی نخور

اره باقالا حساسیت زا هستش نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان عزیز دلم مامان عزیز دلم ۹ ماهگی
مامان فربد خان🌺🧿 مامان فربد خان🌺🧿 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توپولو مامان توپولو ۳ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کایا🩵 مامان کایا🩵 ۶ ماهگی
مامان اَبرا مامان اَبرا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد