۵ پاسخ

زیاده روی نکنی فقط

ارده خالی میخوری؟
شیره ارده بخور

ن مفیده شنیدم

نه ارده خیلیم مقوی

من میخورم مگه ضرر داره؟؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان علیرضاو علیسان مامان علیرضاو علیسان ۱ ماهگی
مامان دوقلوها و پسته مامان دوقلوها و پسته هفته هفدهم بارداری