تو هفته من کاچی خوردن مشکلی داره

۹ پاسخ

زن دایی من از اول بارداری تا اخرش ویار کاچی داشت هر روز خونه ما بود مامانم درس میکرد میخورد هیچ اتفاقی نیوفتاد سالم سالم بچه هاش دنیا اومدن چه ربطی داره قدیما کلا کاچی و خشیل میخوردن دیگه

نخورباباگرمه

منم خیلی میخورم خدارو شکر مشکلی هم پیدا نکردم

اشکال نداره عزیزم مقدار کم با زعفرون کم بخور ، من میخوردم وقتی ۴,۵ماهه بودم خیلی کمک می‌کنه به انرژی بدنم

من هفته های پایینتر میخوردم اتفاقی نیوفتاد بازم بستگی به خودت داره

بله به شدت خطرناکه و منع شده🚫

گرمه و زعفرانم ک داره

نخور قشنگم کاچی برای زائوعه

اره خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🩵محمدسام🩵👑 مامان 🩵محمدسام🩵👑 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری