۵ پاسخ

بخور نوش جونت باشه چیزی نمیشه در حد دو تا سه تا بخوری

ازاین فلفل سبزهاکه شیرینه من خیلی میخورم

منم میخورم

وای منم حیلی هوس میکنم همسرم نمیذارع بخورم😭

حساسیت نگیری نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نفس😍🥹 مامان نفس😍🥹 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان خدا داد مامان خدا داد ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری