خاهر جان همه چی بخور دیگه
همیشه احتیاط کنی بهتره
عزیزم زرشک هفته ای دو قاشق فقط طبیعیه
اضافه تر خطرناکه
من از اولش زرشک خوردم هرچند مدت یک بار اونم بدون زعفرون
تازه سه کاسه هم شله زرد خوردم دیروز😄
در حد کم مشکل ندارع. ولی بصورت دمنوش و در حد زیاد باعث خونریزی میشه و خطرناکه.. هرچیزی اگه در حد متعادل خورده بشه مشکلی نداره..
نه بخور نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.