خانوما خوردن زرشک تو هفته ی من مشکلی نداره؟

۶ پاسخ

خاهر جان همه چی بخور دیگه

همیشه احتیاط کنی بهتره

عزیزم زرشک هفته ای دو قاشق فقط طبیعیه
اضافه تر خطرناکه

من از اولش زرشک خوردم هرچند مدت یک بار اونم بدون زعفرون
تازه سه کاسه هم شله زرد خوردم دیروز😄

در حد کم مشکل ندارع. ولی بصورت دمنوش و در حد زیاد باعث خونریزی میشه و خطرناکه.. هرچیزی اگه در حد متعادل خورده بشه مشکلی نداره..

نه بخور نوش جان

سوال های مرتبط

مامان آریا و لیمو🍋 مامان آریا و لیمو🍋 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق 💙💙 مامان مامان فندق 💙💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد