ضرر نداره عزیزم
تو همین گهواره بخش دانستنی تغذیه مشاورا نوشتن ضرری نداره مگر اینکه خود مادر حساسیت داشته باشه
بخاطر اینکه میگن بچه فاویسمی میشه
شاید بخاطر حساسیت و فاویسم میگن
وای من اوایل بارداریم چند بار خوردم مگه ضرر داره😱🤣
خیلی بده🤦🏻♀️من اوایل بارداریم یه ظرف یکبار مصرف گرفتم خوردم🤦🏻♀️خیلی هوس کرده بودم بعد چون زیاد خوردم دلمو زد دیگه😅🤦🏻♀️
ن گرمه
اصلا نباید بخوری
برا کم خونی خوب نیس
چون فشار و خیلی میندازه
حساسیت زاس دیگ
من که خوردم
میگن ممکنه حساسیت فاویسم داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.