خانوما چرا میگن زرشک نخورید تو بارداری؟
مشکلش چیه؟
یعنی تو برنج نخوریم؟

۴ پاسخ

هرچی میخوای بخور اصن ضرر نداره فقط متعادل باشه زیاده‌روی نکن

نه اون که چیزی نیست منظورش اینه هرروز مثلا آب زرشک اینا بخوای بخوری

اگه هماتوم نداری
تو برنج مشکلی نداره
چون اون مقدار سقط اور نیست

زرشک زیاد باعث انقباض رحم میشه اون یه ذره تو برنج که عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان دخمل زیبا🌹 مامان دخمل زیبا🌹 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته چهاردهم بارداری
مامان تابان مامان تابان هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری