۱۱ پاسخ

نخوری بهتره

من هرچیزی که هوس کردم‌خوردم ولی در اندازش زیاد نه

من ک میخورم

خیلی دوست داری ازین خونگی ها بخر

من تاحالا نخوردم

خونگی درست کن
بیرون اصلا جالب نیست معلوم‌نیست داخلش چی هست

ن تو بارداری سعی کنین اصلا نخورین خیلی ضرره معلوم نیست چیع

نخوری بهتره بعداً بچه دچار کولیک میشه

من تا الان نخوردم خیلی هم دوست دارم ولی میگن بهتره که نخوری مگر اینکه خونگی درست کنی

من ک خوردم البته ن زیاد
ولی هم سوسیس هم‌کالباس بافاصله خوردم

من سوسیس تخم مرغ صبحانه هوس میکردم 3،4 بار خوردم 😌

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری