سلام‌مامانا گل شماباقالی خورید ضررنداره بخوریم

۵ پاسخ

اگه تو خانواده سابقه حساسیت ندارید بخور عزیزم

نه عزیزم ضرر نداره

من دوبار خوردم دلم خواست الانم میخوام ولی دیگه نخوردم

نه عزیزم اگه خودت حساسیت نداری بخور
نوش جونت

نخوری بهتره چون می گن احتمال حساسیت وجود داره قدیما می گفتند مادر نوزاد پسر نباید بخوره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان عمادوهلنا مامان عمادوهلنا ۱ ماهگی