سلام میگم مامانا دوغ ضررنداره اگه بخوریم

۹ پاسخ

یعنی الان ۲۶ هفتته دوغ نخوردی؟🫤🫤🫤🫤

نه کلسیمم داره خیلی خوبه ولی پاستوریزه بخور

خیلیم خوبه نوش جونت🙂

نه فقط یوبس میکنه دیگ وگرن منم میخورم

ضرر که نداره
ولی اگه دوغ شور میخوری مواظب فشار خونت باش

کم نمک باید باشه

نه من ویارم دوغ بود اولاش یکسره دوغ میخوردم

من ک کلا از اول ویارم دوغ بود
ولی دوغ بدون گاز

نه چه ضرری
من کلا ویار دوغ داشتم خیلی می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مارال♥️ماهان🩵 مامان مارال♥️ماهان🩵 ۵ ماهگی
مامان Maryam مامان Maryam هفته سی‌وهفتم بارداری