یعنی الان ۲۶ هفتته دوغ نخوردی؟🫤🫤🫤🫤
نه کلسیمم داره خیلی خوبه ولی پاستوریزه بخور
خیلیم خوبه نوش جونت🙂
نه فقط یوبس میکنه دیگ وگرن منم میخورم
ضرر که نداره
ولی اگه دوغ شور میخوری مواظب فشار خونت باش
کم نمک باید باشه
نه من ویارم دوغ بود اولاش یکسره دوغ میخوردم
من ک کلا از اول ویارم دوغ بود
ولی دوغ بدون گاز
نه چه ضرری
من کلا ویار دوغ داشتم خیلی میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.