بخورین ولی زیاده روی نکنین
کلا همه چی میشه خورد ولی ب اندازه
بخور منم کلییی خوردم
من جیگر گوسفندی یه عالمه با کله پاچه اش یه کاسه گنده خوردم یعنی چسپید ها حاصل دستپخت مامان جونم سایه اش مستدام
بخور خوبه
من خوردم با اینک فقط چند تیک کوچیک سیرابی خوردم و نونمو میزدم تو ابش میخوردم بعدش چنااااان سنگین شدم ک ب غلط کردن افتادم
اگ دوسداری بخور مخصوصا سیرابی میگن خیلی خوبه
منکه اصن دوسندارم🫠🫠
بخور خوبه
دکتر به من گفت که اگه چربی خون نداری میتونی استفاده کنی
بخور منم میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.