کله پاچه بخوریم یا نخوریم

۹ پاسخ

بخورین ولی زیاده روی نکنین
کلا همه چی میشه خورد ولی ب اندازه

بخور منم کلییی خوردم

من جیگر گوسفندی یه عالمه با کله پاچه اش یه کاسه گنده خوردم یعنی چسپید ها حاصل دستپخت مامان جونم سایه اش مستدام

بخور خوبه

من خوردم با اینک فقط چند تیک کوچیک سیرابی خوردم و نونمو میزدم تو ابش میخوردم بعدش چنااااان سنگین شدم ک ب غلط کردن افتادم

اگ دوسداری بخور مخصوصا سیرابی میگن خیلی خوبه
منکه اصن دوسندارم🫠🫠

بخور خوبه

دکتر به من گفت که اگه چربی خون نداری میتونی استفاده کنی

بخور منم میخورم

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان 🩷ماهلین🩷 مامان 🩷ماهلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀نی نی🎀 مامان 🎀نی نی🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی