قلیه ماهی چی؟؟؟ بخوریم ، نخوریم؟؟؟

۳ پاسخ

دکتر ب من گف اصلا ماهی و جیگر نخور چون سقط آوره

سلام عزیز ماهی که استفاده می‌کنی جیوه نداشته باشه بعدم زیاد نخور چون گشنیز داخلش هست و سیر که گشنیز خوب نیست سیر هم گرمه سعی کن در حد هوس بخوری

مگه چشه من که میخورم تازه خیلی هم دوست دارم

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری