۳ پاسخ

باید سونو ان تی و آزمایش غربالگری اول هم با خودت ببری

من انجام دادم لازم نیس ناشتا باشی حتما چیزی بخور من فشارم افتادخون دادم

چیزی لازم نیس عزیزم فقط قبلش یه چیز شیرین همراه داشته باش که بهت میگن کی بخوری بری داخل

سوال های مرتبط

مامان رُزا🌹🎀 مامان رُزا🌹🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌وچهارم بارداری