۹ پاسخ

دلستر لیمو و آبمیوه انبه و شکلات میگن خوبه

من رانی هلو خوردم بچم میرقصید🤣😍

من خونه طالبی خوردم اونجا هم یه شکلات قشنگ تکون میخورد

آبمیوه شیرین باید بخوری

یه چیز شیرین بخور مثل نوشابه یا بستنی
راه برو ک نی نی بیدار باشه خواب نباشه
هرچیزی ک ویار داری رو بخور ک نی نی خوشش بیاد و هی قل بخوره😂🥹

من یک آبمیوه خوردم
ولی گفتند زیاد آب بخور

استرس نداشته باش
قبلش سه تا لیوان آب بخور
و به جای استرس کشیدن ذکری رو بگو که بهت آرامش بده چون استرس به نی‌نی هم منتقل میشه ممکنه تو سنو اذیت کنه
قبل از اینکه اسمتو صدا بزنن حتما یه چیز شیربن‌بخور

به من گفتن حداقل 40 دقیقه قبل سونو آبمیوه شیرین بخورم

فقط یه آبمیوه شیرین همراه خودت ببر

سوال های مرتبط

مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری